goood fortsättning!!

Jaha, då var julafton 2006 över.. Gick lika snabbt som vanligt och jag var såklart lika mätt och belåten som vanligt! Eller ja, mät och belåten, snarare mätt och sprickfärdig! Mormor är en hejjare på att laga god julmat, så nu kommer jag väl ge samma nyårslöfte som jag gett de senaste 5 åren ; äta lite sundare, sova lite bättre och träna ordentligt.. Fast det brukar ju spricka direkt på nyårsdagen när bakismaten ska ätas.. Fast det är ju tanken som räknas!

Hursomhelst hade jag en jättemysig julafton, hoppas alla andra också haft det! Blev lite smått chockad av att Nyhetsansvarig på Expressen ringde mig mitt i Kalle Anka! haha.
-Ja hej, är detta stylisten Pernilla Haglund?
Men det var lite småkul tyckte jag, stackare som tvingas jobba på julafton bara..

Nej nu ska jag ut å ta en lååång promenad, sedan är det dags att gå på kröket haha det är ju trots allt måndag! :P
Jag och syster-yster ska till Preiszan o ha lite julmys, sedan blir det utgång, ska bli riktigt kul att träffa alla hemvändare ikväll :)

pillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0