hej va det går!

Dagarna bara rusar iväg! Onsdag redan, och idag har jag jobbat hela dagen. Fotat profilbilder för JohnBauer-Gymnasiets olika program och då behövdes lite styling :) alltid lika kul att sminka grabbiga hockey-killar hehe

Nu börjar det närma sig Paris med stormsteg! Dock är jag huuur förkyld som helst,men men det löser sig!

Oh, idag fick Pillan rosor och choklad! hihi I like a lot :)

johnb

 
Juldagen var förövrigt lika galen som vanligt, kön till Nöjesfabriken var TOKLÅNG! värsta jag sett tror ja! Så jag kallpratade lite med vakterna, så gled vi in i vip-kön hihi Vi beställde in 9 sambuca-baileys (jag, Preiszan & Soffan) sedan var festen igång! hmm, mongobarn!! Sjöng kareoke i schlagerbaren till tonerna av Carolas Evighet, behöver jag ens skriva att det blev succé??
Sedan fick jag och Soffan skjuts hem, obeskrivligt skönt att vakna upp i sin egen säng på morgonen! Dock hade jag en obeskrivligt grym huvudvärk.. Det är hårt att ligga på topp!
Bara 362 dagar kvar till nästa juldag! Lika bra att börja ladda direkt..

sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0