I´m on my way

Nu ska jag precis börja packa min lilla weekend-bag och köra till tåget..
Har sminkat o fixat hår på en jättesöt tjej som heter Andrea Felldin idag, Staffan ska plåta henne för modellbilder.se och jag hoppas att det blir riktigt bra bilder :)

Har lite beslutsångest över vad jag ska ha för kläder på reunion imorn, helst av allt hade jag velat ha denna grymma t-shirten som Paris & Britney har http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,942062,00.html -fatta va grymt! :D

Tittade i NEWZ idag också, är ju jag som har fixat Oksana på omslaget så lite mallig kände jag mig när jag läste den :P haha! Var dock inte lika mallig när jag läste själva intervjun och i slutet var det en bild på mig och Oksana tillsammans, finn ett fel liksom :P

nej, nu måste jag packa vidare, trevlig helg!

mee

Kommentarer
Postat av: Naruto Shippuuden

The spam is very bad everywhere.
anyway really enjoy your site

2008-02-12 @ 11:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0