måndag knäcker

wiiie! måndag knäcker verkligen, känns som helg igen när den dagen är gjord :)
Denna helgen har jag tagit det så lugnt så lugnt.. bara massa myyyyyys! Det gillas..
I lördags var jag o Sandra hemma hos Karin å åt en massa onyttigheter och snackade massa skit hihi det gillas också skarpt!
Här är bild på mina sötbollar!

Försökte ut å julhandla i söndags, men got damn va mycket folk överallt! Har inte folk bättre saker för sig än att springa på stan en söndag liksom? Sitt hemma å drick glögg istället, så jag får handla ifred :P Fick panik efter 15 minuters svettig trängsel i kön på Make-Up Store, så jag åkte hem.. Väl hemma så insåg jag att jag nu måste handla alla julklappar nu på fredag och då lär det va ganska tomt med folk i affärerna? eller..? Smart drag där Pillan.. verkligen smart...

Trots att jag jobbat både lördag (make-up jobb) och söndag så känner jag mig piggare än vanligt och  är på otroligt bra humör idag och ska fortsätta på det spåret heeela veckan! :)
Ska grunda med en god natts sömn, så gonatt alles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0