ömma fötter

Idag har jag sprungit som en tok på stan och julhandlat, var inte hemma förrän vi 19 ungefär.. Å då kan jag lova att fötterna, benen -ja hela kroppen värkte :P
Men nu känner jag mig nästintill klar och kan jobba järnet nästa vecka, jobbar 9-21 heeela veckan! Då kan jag nog tycka att det blir skönt me lite julledighet kanske :)
I morse fick Pillan frukost på sängen, mm i like! Det kan jag faktiskt tänka mig att vänja mig vid.. såå mysigt :)

Har dessutom blivit bjuden till Paris på nyår! wiiie, ska bli så otroligt kul! Jag, Oksana, Hanna & Tina ska åka ner och möta upp en massa trevliga boys, hihi. Det är tydligen något evenemang/fest, men den stora frågan är bara
-What to wear???
Ska ge mig ut i mellandagarna (vi åker den 29e) och försöka hitta någon enkel, snygg klänning och skooooor! Hittade ett par jättefina skor idag, men dom fanns såklart inte i min strl! damn it!


dress

Typ en sånhär vill jag ha! Ge mig :)

Nope, när kallar sängen.. Ska upp imorn och promenera med syster-yster-Lisa, sedan kolla innebandy och på kvällen vankas Glöggkväll hos Preiszan.. Eller fylleslag kanske man ska säga? :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://gratisgen.se/?ref=33729

2006-12-16 @ 02:37:48
URL: http://gratisgen.se/?ref=33729

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0