resfeber

Hatar att packa!! hatar hatar haaatar!! Just för att jag vet aldrig vad jag behöver packa med, sesnså slutar det med att jag har med alldeles för mycket och när jag väl ska packa för hemresa så glömmer jag hälften! -Det slår aldrig fel..
Så just därför har jag varit duktig ock skrivit en lista för vad jag ska ha med :) Har dock med en punkt som övrigt och jag undrar vad som kommer slinka ner då... Jaja, så länge jag får med passet så är jag nöjd, ojdå det stod visst inte med på listan..  hehe tur jag kom på det :)

Nu börjar det bli dax för sängen, en lång dag imorn, usch, flyga är ingen favoritsysselsättning känner jag :P


bröllop
Ja å Jennsann på bröllop i somras

Måste inflika att det var tillsammans med Jennsann jag gjorde succé i schlagerbaren då vi sjöng Evighet på juldagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0