Reunion i Halmstad

Har varit lite data-slapp sedan ja kom hem från Halmstad, men nu efter påtryckningar så känner jag att det är dags att uppdatera lite :)
Helgen har varit helt hysteriskt rolig och började ju med Idol-final! wööh! Jag ringde faktiskt och röstade på sockersöta snygg-Erik, men Markus är ju helt grym (och otroligt heet!) så han var en bra vinnare :)

reunion


På lördagen satte vi oss på tåget med destination Halmstad! Jag, Isa och  Stiiina  var otroligt taggade och vi flamsade typ hela tågresan, vi korkade upp så fort vi kom fram till hotellet -festen var igång!
Först på tjej-förfest hos Patzy, alla brudarna samlade like back in the old times.. Sedan bar det av mot klubben och min gamla grek! hehe.
Det var så himla kul att träffa honom så ni anar inte, kändes inte alls som om det var längesedan vi sågs! Dessutom var hans två kusiner med och vi hade huuur kul som helst hela natten.. Jag hade dock bestämt mig för att ta det relativt lugnt och bara dricka vin, absolut inte ta något järn eller dricka sprit.. Fast det gick väl sådär halvbra, eftersom grekerna började med att beställa in tre helrör -hej hopp & in i dimman :)
Precis som på förra årets reunion så försvann min handväska, en favorit i repris liksom, men jag sparade mor & far ett nattligt samtal om att spärra kortet och beslöt mig att hitta väskan.. Efter fem minuters letande, glömde jag bort den och dansade vidare istället, för att sedan hitta den precis när jag hämtat ut jackan och var påväg att gå -perfekt! :) haha. Dock hade någon bestulit mig på alla mina kvitton, fast den personen gjorde mig bara en tjänst kan man säga :)

Vinglade in på hotellet vid fem-tiden och hade ställt klockan på 09.30 för att inte missa frukost, eftersom hotellfrukost är något av det mest underbara som finns!!
Dock kände vi oss inte helt fit-for-fight när vi vinglade in på frukosten, ingen av oss hade väl hunnit bli nykter heller och vi såg väl inte helt frächa ut.. jisses..
Man kan väl typ jämföra oss med alkisarna i sällskapsresan "rata-rata-raaa" haha!
sällis



Tågresan hem gick sakta med säkert.. och jag möttes upp av en viss person som körde mig hem, så helgen kunde inte ha slutat bättre :)

Nu ska jag hoppa i säng, har en permanentkund imorn bitti, blä. haha!

In a while, maybe you´ll remember, when we met on the beach and you showed me the way..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0