tredje advent

vinter

Jisses va snabbt tiden det går! Julafton om en vecka redan, ojoj...
Och jisses va snabbt helgen går! Men vilken fin helg jag har haft då, den har inkluderat allt -mys, utgång, dagen-efter-seg, lite jobb och julstädande..

Igår var det utgång med Preiszan som gällde, och vilken utgång sen! Vi har alltid sånt bra inflytande på varandra och blir alltid tokfulla, sjunger kareoke och beställer tunnbrödsrulle med extra allt (faast, eeh, ingen extra lingonsylt tack..)
 - and oh I like it!
Vaknade dock tidigt imorse och kände att jag hade kunnat döda för en kall cola.. Varför kan man inte vakna upp och må som man gjorde kvällen innan? -Toksnygg och hur pigg som helst :)

Kände mig iaf körduglig (nåt så när iaf..) och åkte iväg till Belluve för en liten mysstund och såg SNÖÖÖÖN FALLA i typ 3 minuter iofs, men ändå!
There´s still hope for a white christmas folks! :)

Sedan åkte vi iväg till Staffans studio, jag och Cilla skulle ta lite kort för vår kommande hemsida och dessutom skulle hennes tre übersöta småtroll fotas.. (vilket var lättare sagt än gjort)

söta
naaaaw!


Greps alldeles nyss av lite små-panik när jag hittade mitt pass (julstädningen liksom) "oj vilken tur att jag hittade det eftersom jag ju ska till Paris" sa ja till mamma.. "men lilla gumman, det här passet har ju gått ut!" utbrister hon..
Så nu sitter jag här, utan pass, jobbar 9-21 hela veckan och planet till Paris går fredag den 29e.. Känner ni av min stress kanske?? :P
Jaja, det löser sig, det måste det.. Finns det vilja, finns en väg, eller hur är det man säger? :)

studio C
Cilla & jag, vad tror ni? :)


Nu ska jag soooova och det ska bli så himla fint! glöm inte å släcka ljusen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0