Glädje!

Idag bara känner jag mig helt glaaaad, vet inte varför, det har ju typ varit skitväder hela dagen å så.. Men jag känner mig bara så glad i hjärtat liksom :)
Kul att man kan känna så någon dag iaf, så därför ska jag bara lägga in en massa bilder som jag blir glad av att se på, hoppas ni också blir det!
Kom ihåg!! -Livet är en fest, och DU är bjuden!

och här kommer dagens motto:

"Livet är inte en resa till graven med syftet att    
komma dit i en attraktiv och välbevarad kropp. Det handlar om att glida in
sidlänges med en chokladkaka i ena handen, en flaska vin i den andra,     
fullständigt slutkörd, totalt  utsliten, skrikande:
"Hoho, kan nån ge mig lift!" 
                                                                    
vmguld 
Soffan har tagit VM-Guld!

puss
Puss!

fest
Festen är här!!

glassigt
Glassigt!

fest2
Bilden ingen minns :P

stajna
Ju mer vi är tillsamman, ju gladare vi bliiiir!


Min käre vän Fredrik har börjat jobba som telefon-support åt Tele2, han tycker det är jättekul och att det känns motiverande att hjälpa alla som ringer..

Supporten : Vad kan jag hjälpa till med?
Kunden : Jag håller på att skriva mitt första email och jag har skrivit
bokstaven a men hur skall jag göra för att få till den lilla cirkeln runtomkring?

Supporten : Är markören fortfarande där?
Kunden : Nej, jag är ensam här..


Och nästa kund kunde inte koppla upp sig..
Supporten: Är du säker på att du använt rätt lösenord?
Kunden : Ja jag såg när min arbetskamrat skrev in det.
Supporten : Kan du säga mig vad lösenordet var?
Kunden : Det var fem små stjärnor..


Nu ska jag sova så gott, så gott, har sovmorron imorn! jippie! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0