Helgen är på gång!

Freeedag imorn! Helgen är nära! och vilken helg det kommer att bli sen!
Min gamla grekiske pojkvän ( från den tiden jag jobbade på Kos hehe) är i Sverige, det är nämligen Kos-reunion i Halmstad på lördag :)
Har inte sett honom på över ett år, så det ska bli hur kul som helst faktiskt, har dock hört på ryktesväg att han gått upp typ 15 kilo, men men det lär väl märkas :P
Jag är i alla fall på jordens partyhumör och imorrn åker jag till Gbg o sover hos Stina, sedan åker vi vidare till Halmstad på lördag förmiddag..
Det är ju Idol-final imorn!! Det går ju inte att missa för allt i världen! Fick ett sms av Stina förut där hon skrev att hennes arbetskamrat är  polare med basisten i snygg-Eriks band, så nu hoppas jag att hon har styrt något riktigt bra! haha :)

Har precis tränat och är helt slut, sprang faktisk 4,5 km, inte illa för å va mig! Känner att konditionen börjar komma tillbaka och trodde aldrig att jag skulle uppskatta löpbandet på gymet, men oj va fel jag hade!
Imorgon ska jag och mormor ut å gå långpromenad i skogen och sedan ska jag göra ett make-up jobb innan jag åker så jag borde komma i säng nu..
-Oj, en sak till! Igår började mina höstplaner lite smått genomföras.. hihi mysigt :)

Sov gott, skål!
kosbrudar
Lagomt brun när jag kom hem från en sommar på Kos, dock några extra spritkilon :P haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0