Ice, ice baby

Damn it va kyligt å blåsigt det har varit idag.. Igår var jag överlycklig när det snöade, i typ 20 sekunder! Sedan hade jag tröttnat på det, känns rätt kul att det inte ens har börjat och jag redan fått nog..!? Var nog min tid som dagisfröken som har gjort att jag tycker snö å kyla är tröttsamt. Jag är väl ingen hejjare på att klä mig varmt, så jag var typ halvt ihjälfrusen varje dag förra vintern när jag kom hem efter jobbet.. Jäkla ungar som ska älska snö å aldrig fryser :P  Jäkla mig kanske som är allergisk mot långkalsonger och aldrig investerade i fodrade kängor, utan pulsade med converse-skor i 2 meter snö..


Igår var jag så stolt för syster-yster var med i tidningen, första sidan i VF´s sportdel!! För er som inte läst, eller vill läsa igen så finns artikeln här.. (är hemskt nöjd över att mitt namn nämns haha! ) http://www.vf.se/vf/docs/showArtikel.asp?artikelID=95863



Imorn är jag ledig, ska bli otroligt skönt faktiskt.. dock ringde min käre vän Fredrik nu, han var full å ville bli hämtad i stan inatt, men jag är ju så himla mörkrädd så jag måste få tag i sällskap när jag kör, hoppas grannen ställer upp :)
Ska kolla in Mitt-I-City imorn, har inte varit där än o måste ju kolla in Make-Up Stores sortiment, mmm! Dessutom har jag ju ritkigt bra rabatter på Gina Tricot genom jobbet, så jag ska se ifall det finns nåt snyggt inför helgens händelser. Stina kommer och hälsar på och även hennes syster, så det blir tjejkväll med vin på fredag och utgång på lördag!  Då blir det draaag om jag känner oss rätt!!


grädde we like!

Här kommer ett utdrag ur Stinas veckomail (massmail, är du intresserad av att också få ett? hör av dig :P )

"App ligga, på Fredag jobbar jag bara halvdag o kl:13 drar jag till Prickisen i karlstad! WOHOW! Ska bli så jäkla kul, på Fredagen ska vi dricka massa wine o käka me Karin & Maria (Karin vill ju givetvis också till Karlstad om hennes lillasyster ska dit!) O på lördagen ska Pricken klippa o slinga mig, vi funderar starkt på en Carolina Gynning page...? Va tror ni om de? Sen blir de VÄRSTA partyt på Lördags kvällen o om man har riktig tur kanske man kan få sig ett hångel, (eller mer) av dom där söta små sugna 17:åringarna, MAMA LIKE!!!"
 

eeeh, helst inga minderåriga den här gången.. hahaha!



Här är några av modellerna från helgen..




Dessutom ertappade jag Astrid idag när hon surfade på nätet, hon var bara tvungen att kolla sina meddelanden på efterfesten.com  sa hon.. okej då, men sitt inte hela natten :P
astrid surfar

Kommentarer
Postat av: Emrehelene

Very well done. I enjoyed the site.

2008-06-05 @ 12:22:03
URL: http://www.momsbuzz.com/blogs/emrehelene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0