it´s cooold!

burriburran va kallt det är! I sånna här lägen önskar jag att jag lyssnat bättre på min far.. Som tex hur man får bra fyr i braskaminen! Hur jag än försöker så brinner det bara i typ 2 minuter.. Så nu sitter jag här å huttrar med 16 grader i rummet.. burr!
Astrid ligger här brevid, men hon har ju päls, så det är lite fuskigt :P

Idag har det vart en lång dag, jobbade över, hem å lagade mat, tittat på värdelös tv å nu sitter jag här.. Snart dax för sängen tror jag bestämt :)

OH! -Idag hade jag en snygg-pappa från min tid som dagisfröken som kund, hehe. Han skulle göra sig fin inför sin sons dop :P

Soffans Sverige fortsätter att vinna, 13-1 mot Polen skrevs slutresultatet idag. Pappa ringde och rapporterade :) Mamma ringde tio minuter senare för att rapportera om resan till hotellet, Flygturen hade gått jättebra och när de hade hämtat ut hyrbilen och skulle börja köra mot hotellet visade det sig att de 30 milen som pappa räknat ut att det var att åka från flygplatsen snarare var 55 mil!! -Den är rätt rolig och mamma var bara måttligt nöjd :P hihi

Lite ögongodis såhär på småtimmarna skadar ju inte, hatten av för dig Johnny, som lyckas se så otroligt sexig ut, trots att du envisas med att bära Harry Potters glasögon..

depp me like!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0