Kärlek till alla!

Jösses va dagarna och veckorna går snabbt, men hinner kanppt blinka så är det vinter (eller det borde vara det iaf..) första advent är på intåg.. Vart tog den mysiga hösten vägen, som jag lovat mig själv att jag i år skulle ta vara på ordentligt med mysiga fikastuder, trevligt sällskap och (otroooligt mycket) hågel i soffan framför romantiska komedier?? Får väl satsa på nästa höst.. hehe.
Hmm, kan iofs bero på att jag jobbar, härjar och aldrig har tid att ta det lugnt :P meeen, det kommer säkerligen en lugnare tid nån gång..
Appropå Romantiska Komedier, såg att på fredag visas Love Actually på 5an!! One of my favourite movies!! Har sett den typ hundra ggr, men ser den gärna hundra gånger till.. Tar gärna emot soffmys-erbjudanden och massage ;) hihi.

loveactually
Åhh, jag måste lägga mig och titta på filmen nu innan jag somnar tror jag, Hugh är ju så snyggful så man kan dö, här snackar vi om nån med det lilla extra och hur söööt är inte Martine McCutcheon?? sweet


Helgen i Sthlm med Stephanie var lika tokrolig som vanligt, men jag undrar hur det kommer sig att jag nästan alltid hamnar i matkrig?? Vilar det någon slags förbannelse över mig och McDonalds-besök på lördagsnätterna (eller söndag-mornar kanske)??
Jag ska ta allt från början.. Fredagkväll tar vi det ganska lugnt, vi håller oss städade faktiskt, gör ett besök på mitt gamla jobb vid Odenplan, dricker lite drinkar och går vidare till Cafét en sväng och kollar läget, men vi bestämmer oss för att åka hem å poppa popcorn å kolla Desperate Housewifes :D

Lördagen blir vi bjudna till restaurang D6 på Drottninggatan som en kompis äger, otrooooligt god mat! riktigt bra start på kvällen där.. Proppmätta och belåtna drar vi vidare på inflyttningsfest hos my best mate  Stinas syster Karin (alla hängde med där va? :P) där var det en massa slipsprydda och finpratiga mänsom jobbade inom försvarsmakten (eller typ nåt sånt) så vi kände att festen verkligen fick vad den behövde när vi gjorde entré! haha!
Vidare därifrån till Cafét åter igen och hade en grym kväll, dansade, drinkade och träffade massa roligt folk, bland annat ett schysst gäng från Australien som hängde efter oss hela kvällen :P hah!
Det var på hemvägen som det började spåra ur.. Australienarna insisterade på att vi skulle hänga med till deras hotell på efterfest, meeen vi kände att det kanske inte var kvällens smartaste idé så i taxin gjorde vi upp en plan med taxichauffören (i sånna lägen är det bra att inte sällskapet förstår svenska!!)
Han skulle köra oss till McDonalds och vi skulle bara "pop out and get something cuick to eat, we´ll be back in a sec!" Fast taxichauffisen visste såklart att vi inte skulle komma tillbaka, så han körde iväg istället, tack för skjutsen liksom :P hahaha..
Väl inne hamnade vi vid ett bord brevid ett gäng mongobarn (som iofs hunnit bli mongomän typ) som skulle börja kvart-i-fem-ragga och blev skitsura när vi inte ville prata. Då börjar idioterna kasta pommes frites och kletar dipsås på mina stövlar!! You mother f*ckers!! Jag offrade min cheeseburgare och fantan i all min ilska, sedan kallade vi på vakterna och gick.. Tråkigt på sån fin mat & där tog kvällen slut :P

På Söndagen skulle jag ha varit på dejt, men avbokade då jag inte kände mig helt fit-for-fight lust att vara social över huvud taget, lite synd på en sån sweetie, but there´s always another train to catch :)
Så jag åkte till Botkyrka och såg när mitt lag fick storstryk av Balrog, sedan snikade jag mig med på bussresan hem hihi.


Hade någon föresten tippat att Linda Rosings karriär som partiledare skulle bli långvarig??
-Inte jag heller.. men det är ju iofs svårt att sluta med dåliga vanor, typ rökning, festa varje helg och äta godis för ofta, eller hur? 
Själv slutar jag ju att äta sötsaker varje söndag, men likt förbannat har jag trillat dit dagen efter igen.. Det kanske är så med utvik också?? lätt att trilla dit igen? :P hehe. http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,936023,00.html
–Jag känner att jag har lyssnat för mycket på andra människor som har sagt vad jag ska göra och inte göra. Men jag kan inte bara förneka den jag är. Jag är modell och jag ser fräsch ut – varför inte utnyttja det? Anledningen är att jag ska marknadsföra mig utomlands för musikkarriären och det bästa sättet att göra det på är att ställa upp på bilder i FHM, som går ut i så många länder, säger hon.
Ja, lycka till Linda :P


visningen
slänger in ett litet bildkollage från visningen i Eskilstuna också..



Haha! -Såg en sån klockren reklam som stämde precis in på mig och Stephanie, det var för Keldas nya grädde eller nåt sånt.. Lagom Småfet, Lika Korkad, Ännu Drygare! hahaha.
Vi avslutar kvällen där, tack och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Åååh baby :D
I LOVE YOU!!!
Hahah märktes dock på din historia här att ja var nåågot mer inte så lika full som du för de fin en del brister i histoien :D
Puss Älskling

2006-11-24 @ 17:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0