Så kan det gå..

Måndag idag, skulle ha varit som vilken måndag som helst om det inte vore för att jag är såååå otroligt seg idag.. Gick och la mig halv åtta i morse! -Ni undrar säkert varför i hela fridens namn jag var vaken så länge? Det har sin förklaring i att allt inte alltid blir som man har planerat.. Körde hem från Sthlm hela natten efter att ha gått visning på Café Opera på söndagskvällen hehe!
Var först i Eskilstuna på visning på lördagen (bilder därifårn kommer snart) sedan vidare till Sthlm för plåtning med Oksana till nästa nummer av Newz. Meningen var att jag skulle fixa make och hår och Staffan plåta, sedan skulle vi titta på en modelltävlig på Cafét där Oksana skulle vara konfrencier.. Det visade sig dock att en av modellerna hade blivit sjuk och då blev det så att jag fick agera stand in :) hihi!
Sagt och gjort, snabbt lära sig koreografi, blev stylad och sminkad av frisörer från Drottninggatan 81, dock HATADE jag min make-up -kände mig som en draag queen!! Vad tänkte hon? :P haha, tillåme en halvt blind hade sett att det inte såg snyggt ut, jaja. Försökte fixa till det så gott det gick :P

visning

Såhär såg jag ut när jag äntrade scenen ;P
Det var verkligen jättekul hela grejjen, kläderna ifrån Rock&Republic och Triple Five Soul var heeelt underbara! Vi fick välja och vraka två set vi ville ha bland massvis av kläder och jag blev hopplöst förälskad i båda jeansen! Typiskt att vi inte fick behålla kläderna.. MEN vi fick goodie-bags som var fullproppade med alla möjliga produkter från Lóreal -ME LIKE!

Här är lite bilder innan..
..under..
..och efter..

 Vi kom inte iväg från Cafét förrän tre-tiden inatt, så jag har känt mig lite seg idag på jobbet, fast jag började vid två idag som tur var :)


Soffan vann VM-GULD igår, GRATTIS ÄLSKLING!!!
Dom slog Finland i finalen med 7-3, och lyckan är total! Nu ligger VM-hjälten helt utslagen i sin säng, det är hårt att ligga på topp :)
vmguld 
Hela truppen (Soffan i mitten längst bak)




Jag har haft en kanonhelg och nästa helg kommer garanterat bli ännu grymmare! Då ska jag och Stephanie göra Sthlms nattliv osäkert, and we know how to do that -don´t we honey??

pooose

over and out!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej vännen! Det är så himla att se dig där du hör hemma, att du verkligen lever din dröm... minns ditt intresse redan från då vi var små... :) keep going! KRAM

2006-11-15 @ 20:16:51
URL: http://dulsian.blogg.se
Postat av: Stephanie

Oh baby va fiin du va på sista bilden, håret ME LIKE!
Eeeh jaa troru vi komer göra Sthlm osäkert eller???
Inte långt kvar nu, längtar :)
Love YOU Puss

2006-11-16 @ 10:44:04
Postat av: Stephanie

Oh By the way
GRATTIS SOFFAN :D
Du e bäst!
Stora Pussar

2006-11-16 @ 10:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0