snart läggdags!

Dagarna o veckorna bara rusar iväg, och helgerna ska man inte ens tala om! Känns som om jag knappt hann sätta mig ner och slappna av innan måndan kom.. Iofs kanske det inte är så konstigt, eftersom jag inte suttit ner o slappnat av på hela helgen :P

Fick besök av Stina från Gbg på fredan och vi körde direkt till Bergviks köpcentrum för att sätta sprätt på pengar =) det lyckades vi otroligt bra med! Vidare till Arena och mötte upp Stinas syster Karin (som kommit från Sthlm) samt Maria o hennes blivande man =) Jag tror att servitriserna ogillade oss till en början och efter flera flaskor vin och fyra timmars konstant tjatter o skratt så är jag ganska säker på att dom nästintill hatade oss :P haha! whatever..
 <-- Systrarna Lundahl har kul :P


Lördagen ägnade vi på salongen där Stina fick genomgå en makeover, en bild på Carolina Gynning sattes upp på spegeln i hopp om att nå upp i samma glamourfaktor. Jag föreslog att eftersom både jag och Stina är stora fan av programmet "the swan" (vi ska söka till nästa gång o tävla mot varann :P ) så skulle det kanske va kul att testa att täcka för spegeln? för att förbereda sig liksom! Det tyckte hon inte alls var någon bra ide.. Slutresultatet blev supersnyggt, glamour-page och ljusa slingor i flera nyanser -->

Kvällen blev helt galen! vi förfestade i supersöta Preiszans lägenhet, mötte upp kapten Jack Sparrow och marcherade till Nöjesfabriken.. Hade huur kul som helst, ända tills jag stötte på en polare som insisterade på att köra sambuca-race.. Att jag aldrig lär mig!? mongobarnet nr 1!! Jag kan ju säga att efter det racet så är jag inte riktigt med till 100% vad som hände resten av kvällen.. lyckat!
Tur att man har vänner som kan fylla i luckorna, eller inte?? Huromhelst var gårdagen en av de segaste söndagarna på länge..
 lååågnt hår, I like!

Nu längtar jag bara efter en luuuuugn kväll med massa godis å mysigt sällskap =)

Idag vann Sverige sin första gruppspelsmatch i U19-VM med 17-0, syrran gjorde två assist! http://www.unihockey-portal.de/bildergalerien/65/23/ här står hon som nummer fem från höger =)

Nu är det dags för sängen, imorn jobbar jag bara förmiddag, sen ska jag träffa sjukgymnasten, träna, simma och sola -me like!

Dessutom är nästa års Halloween-Outfit redan bestämd!
Christina is so hot,  I love her!

halloween2halloween

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0