Superfredag!

Oh, stort! -Soffan nätade idag mot Lettland, you go girl!!! http://www.unihockey-portal.de/bildergalerien/90/3/ Så nu har de tagit sig till semifinal som spelar mot Schweiz imorn och hela svenska folket håller tummarna! hihi



Ett stort grattis till Fredrik "Forshaga" som fyller 23 idag, hipp hipp hurra!!!





Kvällen har ägnats åt mys, mat å goda vänner -I like a lot! Såg på idol för typ första gången den här säsongen, å jag blev helt kär, jisses -norrländska Markus tog mig med storm, ett riktigt hallelulja moment :) Senså blev jag samtidigt lite småkär i snygg-Erik och vart helt toknervöst när det visade sig att han hängde lös.. men han lyckades hänga kvar och jag är riktigt sugen på att bänka mig framför tv´n nästa fredag!
Jag och Stina har bestämt oss för att trycka upp t-shirts "Snygg-Erik & Markus till final!" tror dom kommer bli succé!

Nej, nu måste jag hoppa i säng, ska upp tidigt imorn å köra te Eskilstuna på visning, sedan vidare till Sthlm för jobb.. Förhoppningsvis ska jag å Staffan bo på hotell, wiiie!

helg!

Trevlig helg allesammans!

When I come to the club, step aside
Pop the seats, go behind me in the lines
V.I.P. cause you know I gotta shine
I'm Pillicious, get me love you long time

All my girls get down on the floor
Back to back, drop it down real low
I'm such a lady but I'm dancing like a hoe
Cause you know what I dont give a fuck so here we go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0