The Swan

Idag var mina händer med på förstasidan i Karlstad Tidningen från när jag plockade ögonbryn här om dagen :) hehe. mycket fint! Var ett repotage om en tjej som fick en he make-over med kläder, skor, hår, make-up och tjofadderittan.. Men jisses va snygg hon blev!
Sånt är riktigt kul att göra, se en helförvandling liksom.. utan att några som helst kirurgiska ingrepp behöves tas till!

Idag har jag varit riktigt hurtig och tränat, känns så himla skönt att börja komma igång igen, få upp lite flås och göra av med all överenergi (som jag för tillfället inte får ut på nåt annat sätt) och sedan kunna somna så gott på kvällen.. me like!

OOOH!
en sak till, idag kom nya numret av HairStyle&Beauty ut, och där är det intervju med Michael Shaun Corby och även bilder från hans visning som jag färgade hår till.. Så tjejen på bilden där har jag färgat hihi, lite coolt :)

färgar
Här är jag in action å färgar backstage.. Michael in the background :P


http://www.youtube.com/watch?v=hGOTf3Xl6Qs this is one crazy weeeirdo!! sinnes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0