tisdag, snart helg!

 Den stora frågan idag är; Hur kommer det sig att jag hade Jack Sparrows kontokort löst liggande i min väska idag? Tråkigt att han hann spärra det, men tecken på en bra fylla. haha!


Är det så, att önskar om man önskar nåt tillräckligt intensivt, så händer det??

http://www.youtube.com/watch?v=milsy2fzxUQ&mode=related&search
=

Tänk när Paris Hilton kör in på min gata, undrar ifall hennes lilla vovve blir kär i Astrid då?
Det lääär den bli =)

asstrid




När man tittar på detta videoklippet så förstår man varför Lindsay o Paris inte är polare, eller ens klarar av att vistas i den andres närhet... jag hade väl iofs inte heller uppskattat detta http://www.youtube.com/watch?v=z1bW3FG5tqA MEN Paris har tråkigt grym biiiil! (fast jag tippar på att hon inte är helt nykter när hon bränner iväg..)

Jag kan faktiskt berätta en lite rolig grej om Lindsay & Paris, som jag hört av en nära bekant till dem, nämligen deras frisör! Michael Shaun Corby heter han och är en av Hollywoods främsta frisörer/hårstylister, hans klienter (förutom L & P) är J.Lo, Cameron Diaz, Madonna å många fler.. Han hade en hårvisning på Clarions Hotel i Stockholm och jag var med och färgade hår och hjälpte till med make-up osv. Hursomhelst så ringer hans telefon mitt i alla förberedelser, han snackar lite, lägger på och skrattar "She´s amazing, who calls her hairdresser on her way home from an afterparty? Crazy girl.." Varpå jag frågar.. "Who? Who called you?" "It was Lindsay, she wondered if I could blowdry her hair tomorrow.." (HERREGUD, LINDSAY LOHAN RINGDE PRECIS TILL EN SNUBBE SOM STÅR MINDRE ÄN EN METER IFRÅN MIG!!) hehe.

Jag fortsatte prata om ämnet "Lindsay" och han berättade att i somras hade han bott i ett strandhus i Malibu för att få inspiration (jo man tackar!) och tre dagar varje vecka hade han bjudit in sina klienter och låtit dem bo där, bli klippta, allt för inspirationen (...självklart! jag funderar på att bjuda med alla mina "klienter" till sommarstugan i Hagfors för att inspireras, det vore väl nåt?)

Mitt under en av dagarna då systrarna Paris & Nicky Hilton var gäster hos Michael så parkerade en limousin utanför strandhuset, trots att de inte väntade några gäster eller bud den dagen.. Ut ur limmon kliver ingen mindre än Lindsay, katastrof! Tydligen hade hennes manager tagit fel på datum, för hon skulle inte komma förrän veckan därpå. När hon upptäcker att hon befinner sig under samma tak som sin största fiende så ringer hon på backup som inte låter sig dröja. Strax därpå befinner sig även Nichole Richie i Michaels strandhus.. Catfighten var ett faktum!

De följande timmarna ägnade han åt att springa fram o tillbaka mellan tjejernas rum och beklaga sig över den ena, prata bra om den andra, försöka få dem att hålla sams! haha 
Som han uttryckte det "Those silly girls who you see on the Highschool movies, I promise you, theese are even worse!!" haha!

Lite småkul tyckte jag..

                        

                               michaeloja 
                                                visst kan man ta mig för en riktig famous-biatch!?


ÅH, nu har jag precis sett på dubbelavsnitten av Grey´s Anatomy, helt otroligt bra!! Hur ska jag kunna vänta till nästa tisdag liksom??





Nytt på VM-fronten är att Sverige vann mot Tjeckien med 7-1 http://innebandymagazinet.se/ibm/artikel.asp?d=106&aid=23885
Ikväll åker resten av la Familia till Tyskland för att hejja fram Soffan, fast jag får stanna hemma ja, kul, jippe.. Hejja Soffan & Sverige!!


                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0