varför lägger jag mig aldrig i tid??

Mätt! Är så otroligt mätt!! me like iofs, förutom det faktum att jag nog ikväll har gått upp sisådär 5 kg... Men det var det värt :) Lagade middag till mig å käre Fredrik, eftersom han fyller år på fredag.. Klyftpotatis, kycklingfilé och en supergod sås (?) stod på menyn och massvis av glass till efterätt förstås! that me like! Som om inte maten var helt underbar i sig, så såg vi på "Bonde söker Fru" på 4an -kan det bli bättre?? Dock höll det på att bli en smärre katastrof i början av kvällen, eftersom Fredrik var lite sen.. och jag som inte varit hemma på länge visste inte hur man sätte på tv´n haha! fanns ju typ 4 olika dosor som jag tryckte febrilt på, innan han dök upp.. så det löste sig till slut :)

Idag har jag haft finbesök på jobbet nästan hela dagen, tre av mina favvobrudar har låtit mig gå lös med saxen! sååå fina blev dom :)
Preiszan släppte jag inte iväg utan en färgning heller (trevlig frisör jag) men hon blev toksnygg! När man klipper o färgar folks hår hela dagarna tröttnar man rätt snabbt på sin egen frisyr å färg, jag vill typ ha kort å mörkt ena veckan, sedan nästa vecka ska det va långt å rött.. typ :P Det bästa för mig vore nog å köpa ett gäng peruker -en för varje dag liksom, det vore toppen!
Fast om man inte har råd med vare sig peruker eller att färga sig varje vecka så kan man ju gå in på http://hairstyles.lookfantastic.com/hairstyles/index.php och själv kolla vilken haircut å färg som passar bäst, smart va!? :) logga in å kolla!

vad passar mig bäst? blond paga a´la girl next door, eva longorias mörka svall, rött som J.Lo, kort & spretigt, eller nåt annat galet?? hihi



OH FINALLY!!
  http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,926469,00.html
vissa skiljsmässor är av godo, som jag har väntat på att hon ska dumpa honom -you go Brittan!!



Nej, nu är det läggdags, Astrid ligger redan o sover, ska bara tillägga att Sverige vann över Ryssland idag (U19-vm) med en herrans massa mål!

Kommentarer
Postat av: mikaelaC

Hej pernilla! hur sparade du bilderna när du hade gjort frisyrerna? kram ela

2006-11-09 @ 15:51:35
Postat av: Anonym

hur gör man???

2006-11-10 @ 14:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0