For the very first time..

Så har jag äntligen, eller ja äntligen å äntligen, jag har iaf skaffat mig en bloggis.. woow :P
Sa till mig själv att jag skulle göra det så fort jag flyttade till Stockholm, så att alla skulle kunna
hänga med å läsa om allt jag gjorde och alla jag träffade..
Dock är jag otroligt seg med att gå ifrån tanke till agerande liksom, så jag hann ju typiskt nog
flytta ifrån Sthlm innan någon blogg skapades!

Men ni skulle ha varit med ni!

Dagen idag har fördrivits med jobb, nachos och en otroligt intressant innebandymatch.. Har fått
anbud ifrån två klubbar sedan jag flyttade hem, trots att jag fortfarande är halvt invalid, men men,
det är klart jag förstår dom, haha!

Överst på önskelistan just nu är att rehabtiden tar slut förtrollande fort och att korsbandet är bättre
än aldrig förr.. En grym kondis vill jag ha på köpet! Tack!

Slänger in en trevlig bild från förra helgens jobb åt efterfesten.com tillsammans med Staffan
(pixation.se) & modellerna Okasana, Dan & Rebecca.. 
Och, ja, det är min uppgift att se till att allt ligger på plats, därför måste jag peta
på modellerna, haha!



varje hårstrå ska ligga rätt [backstage, Pixation.se för SalmingUnderwear]

Nu behöver kroppen sömn, imorn är det lördag! jippie!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Heej Älskling, din Baby här :D
Åååh va kul att du har skaffat blogg för då kanjag som bor i Sthlm följa dej när du inte är här!
Men snart så kommer du å faan va vi ska festa då :D
Love You

2006-10-22 @ 18:40:25
Postat av: Helena

Tjo! Välkommen till blogg-världen! Du ska se att knäet läker fortare än kvickt... ;) Hoppas vi ses nån gång snart! kram

2006-10-22 @ 23:25:38
URL: http://dulsian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0