dagarna rusar förbi!

April är redan här, och vilket härligt väder!
Det har gått i ett jäkla tempo nu hela mars känner jag och igår hade jag första lediga dagen på en månad, och den firade jag med att vara bakis -lyckat :P haha.
I lördags hade vi visning i lilla Forshaga, tillsammans med en kläd- och inredningsbutik och det blev jättelyckat :) helt fullsatt och alla tyckte att det var så bra, kul!

image112


image113

Cilla, Britt-Marie, jag, Maria och Åsa, teamet liksom :)

image116

Syster-Yster och Mormor var fina klädmodeller :)

På kvällen hade vi lite fest hemma hos mig innan vi snubblade (jo, vi blev rätt dragna haha) till Nöjes och fortsatte festandet där :) Sandra och jag blev ju som vi brukar bli när vi shottar ihop, skitroliga (tycker vi..) och skitfulla (tycker alla andra..??)

image117
puss darling, haha!


Kändes otroligt skönt att ha krypavstånd hem sedan måste jag säga!
Jag trivs verkligen i min lilla lägenhet och nu har jag jättespännande saker på gång, så det känns som om vårvindarna blåser min väg! Det gillar jag!

Nej nu ska jag ta en kopp kaffe med mammsen och sedan ta bussen hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0