grekiskt i magen

Mätt! Jag o Stina har precis varit ute och ätit på en mysig grekiskt restaurang här i Göteborg där vi kom fram till att dom inte tog leg eftersom vi här helt säkra på att en unge i fyraårsåldern var stenfull. Hon snubblade runt, sjöng nubbevisor och blev till slut utslängd, och tillsagd att "ta ett varv runt kvarteret" varpå hon skriker "HEJA SVERIGE!!" och går.. (vi hörde ju inte riktigt vad dom sa ,men vi tror att det kan vara nåt sånt..)

Var ju måttligt skittrött igår när jag satte mig i bilen vid halv sex på morgonen för att köra hit, eftersom jag kom hem kl två på natten från Staffans kalajs.. Somnade som en stock på hotellet klockan åtta på kvällen, så fantastiskt skönt! Minns inte när jag gick å la mig så tidigt senast..

Nu ska jag och Stina-Vagina sova, imorn är det valborg och KALAS BIG TIME :-)

puss&pisk


Kommentarer
Postat av: Maria

Åhhhh grekmat!! Såå gott!"

2007-04-29 @ 22:47:42
URL: http://mariafristedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0