Jag har varit på turné

Är hur trött som helst, har varit och jobbat med ett gäng danskar (och en svensk) D:Fi´s Sverigeturné och det har varit massa jobb och mycket öl, hehe.
På söndagen åkte jag och Klas till Skövde för att göra en mindre visning på frisörmässan där, han klippte en modell och jag gjorde en styling på scen med headset och hela faderullan. Sen så hade vi stylat och sminkat 8 tjejer som fick cat-walka lite :) Typ 200 frisörer satt som publik, men det var så jäkla kul att få stå på scen, det vill jag verkligen göra i framtiden så det är bara att keep up the good work!
Har varit fem intensiva dagar, allt som allt har vi haft ungefär 100 modeller, men det har varit otroligt kul!
Sista natten efter showen i Sthlm så fick jag bo i hotellets svit, ibland ska man ha tur! Hur lyxigt som helst och väldigt partyvänligt så vi kom aldrig ut på krogen, utan jag slocknade av både utmattning och alkohol vid 4 och väckarklockan ringde 6.45.. Zzzzz.... skönt..
Har haft med mig kameran, men inte tagit en endaste bild (lyckat!) men jag hoppas på att få lite bilder mailade av några modeller, så snart kommer förhoppningsvis de upp!
Oh, by the way så tog jag ut skruven ur knät förra onsdagen och den var såååå lång, men nu är den väck och jag har några schyssta stygn med typ blå fiskelina på benet läckert!

Nu ska jag sooooova!

image124


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Kika in på TheGuide!
Din Guide till allt möjligt i världen!

Länkbyte om du vill...

2007-04-26 @ 00:58:26
URL: http://www.kempo.nu/TheGuide
Postat av: En nisse

Fan va kul du har. Avundsjuk :)

2007-04-26 @ 20:30:44
URL: http://minani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0