jag vill alltid va en spice girl!

hahaha -
helt otroligt! igår gick jag och brudarna på fest som spice girls och vi gjorde såklart succé! Vi startade hemma hos mig och lämnade inte lägenheten förrän alla var tillräckligt slutty dressed och tillräckligt tankade för att ta festen med storm, haha!
Efter att vi ätit, druckit, gått tipspromenad, druckit lite mer, dansat och druckit ännu mycket mer så kände vi att kvällen absolut inte var värd att avslutas på Stockfallet! I våra snygga outfits så var vi ju tvugna att gå på krogen och Sandras pojkvän gick ju modevisning på Arena, så dit måste vi ju gå! (herregud vilken snilleblixt!) Vi hade iaf skitkul och jag har nog aldrig blivit så uppraggad av både killar och tjejer nånsin haha ;-) Så jag kommer nog köra Spice Girls tema varje festkväll from now on, eller vad säger ni brudar?`

Har varit rejält bakis idag alltså, ojoj det känns att det var fredagen den 13de igår.. Sminkade lite till en plåtning och sedan däckade jag i soffan, och sedan hamnade jag här :P Känner att jag ligger efter i mitt bloggande, hinner ju hända massa roliga saker mellan gångerna jag sitter vid datorn och när jag väl sitter här så känns det som om det var så länge sedan det hände och just nu finns inget vettigt att skriva :P (som om nåt vettigt över huvud taget skrivits här??)

image122
the real me och söta Josefin som Staffan har fotat ;-)


Jo! veckan som kommer bli minst sagt hektisk och händelserik!
* På tisdag ska jag provjobba på en ny salong,
* på onsdag ska jag till Sthlm och ta ut en skruv ur knät (på mitt återbesök för några veckor sedan undrade jag vad det var för "brosk-knöl" under ärret, och läkaren svarade halvnonchalant "nej det där är inget brosk, utan vi satte in en skruv och en bricka i knät, sa vi inte det? men skruven verkar på väg ut nu.." -ta bort den tack!)
*
På torsdag åker jag till Västervik för att hälsa på en gammal bekant och vila upp mig
* På lördag morgon åker jag till Göteborg för att ansluta till D:Fi-turnén och jobba
* På söndag åker vi vidare till Skövde för att jobba på frisörmässan
* Åker vidare till Örebro på kvällen för att förbereda inför måndagens D:Fi-visning
* Måndag kväll åker vi till Sthlm, sover och kör en visning på tisdagen och sedan ska jag njuta på mitt hotellrum :)

Nu härnäst ska jag njuta av en god natts sömn (eller ja.. det som är kvar av den iaf!)
SPICE UP YOUR LIFE! over and out.

Kommentarer
Postat av: Eva

hej hej :) har jossan ngn sida här på nätet? kram

2007-04-27 @ 19:38:26
URL: http://www.evaterselius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0