mvg i syslöjd?

Jovisst hade jag mvg i syslöjd, men vad läraren inte visste var att när jag tog hem mina saker för "hemarbete" så var det mamma o mormor som gjorde jobbet.. Ikväll kom allting tillbaka och jag insåg snabbt att jag kanske inte riktigt var värd mitt betyg i syslöjd när jag i flera timmar (tappade räkningen efter 5..) satt och försökte sy en Spice Girls-klänning! Nu undrar ni säkert (och jag förstår er) varför i hela friden jag syr en sån klänning??  Jo! -På fredag ska jag och brudarna på födelsedagsfest och temat är idoler/förebilder när man var liten, eftersom Backstreet Boys inte är så roligt att klä ut sig till så blev det såklart Spice Girls, haha.

image121

..så jag har spenderat hela kvällen med att försöka sy en UK-klänning :)


Nu känns det dags att hoppa i säng tror jag.. klockan snart 3 och snart dags att gå till jobbet :P sweeeet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0