Påskhelg på gång!

Proppmätt! Har varit hos mor & far på middag och just nu känns det som om jag inte behöver äta nåt förrän nästa påsk, men om jag känner mig själv rätt så kommer jag stoppa i mig påskharen i choklad som står hemma hos mig, mumma det :)
Igår var mina goa systrar hos mig och vi lagade mat och hade jättemysigt, ägnade också kvällen åt att städa och tvätta för (tro det eller ej) första gången i mitt liv typ haha så nu är det mesta under kontroll! Idag tog vi en shoppingtur, me lika to spend money.. alldeles för mycket..

Nu ska jag hinna med bussen hem och promenixa med Preiszan..

Tänkte bara passa på att hälsa alla Glad Påsk och hoppas vi ses i fyllan och villan imorn ;)



lite bilder från när jag jobbade i Göteborg förra helgen..
image118
image119
image120


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0