avrundar med chokladpudding

Har smitit upp till min käre neighbour Preiszan där jag har avnjutit en underbar kvällsmat bestående av Chokladpudding, grädde och banan mmmmm, I like a lot! Har även fått fina presenter, fin choklad och snygga shotglas (jag tar det som ett tecken på att hon är redo att shotta med mig igen, yes!)
Hon har just visat upp sina senaste klädinköp (hon är en jäkel på shopping) och allt är sjukt snyggt och rätt! Och det slår mig plötsligt att jag nog aldrig skulle kunna köpa något som är i närheten av så snyggt och rätt som det hon handlar! Men jag är inte bitter, nej nej tvärtom så känns det faktiskt skönt att ha ett modelejon så himla nära som jag har, för då behöver jag bara springa upp en trappa och kika lite i hennes garderob och vira någon flashig scarf runt halsen och vips så känner jag mig om inte som ett modelejon så iaf som en modekatt! himla bra tycker jag!
Stina  och Soffan är också sånna där träffsäkra "outfit-fixare", alltså har helt rätt kläder till helt rätt tillfälle, typ  "min fredagsmys-outfit" "min afterwok-outfit" "min klä-upp-mig-men-ändå-ner-mig-på-en-dejt-outfit" osv. Tur att dom är villiga att hjälpa när det behövs ;)

image202
a very old pic when partypinglorna intog Sthlm med besked!

Igår kom Soffan hem från Götet och det var så himla kul att se henne och krama om henne ordentligt! Sedan sov vi skavfötter och pratade hela natten, miss you honey.

Idag har varit en hektisk dag, fredagar är ju min lediga dag så då är det full rulle! Började med att jobba lite åt pappa och kan nu även skriva in skolfotograf på meritlistan då jag fotade JohnBauerGymnasiets elever :) Sedan gjorde vi stan lite, åt glass, shoppade och mådde toppen! Avslutade med ett träningspass och känner att jag har börjat komma igång ordentligt nu. Har ju skrivit på för Karlstad och det känns bra faktiskt, bra att få känna adrenalinet pumpa och jäkligt bra att få gräva fram killer-instinkten igen! Dock har vi ju en sjukt tunn trupp, men men det visar sig hur det blir.. den som lever får se liksom :)

Nu ringde min gos och han har precis kommit hem från Danmark där han har varit hela långa veckan (vad gör man i Danmark en heeel vecka? :P ) så gissa om jag blev glad! :) Ela, du som är lite nyfiken; håll ut så kanske jag snart avslöjar vem det är ;P

Ska föresten kolla på lägenhet imorn och har en brudklädsel (alla dessa brudar!) så wish me good luck!

Någon som har testat Isadoras mineralsmink föresten?? jag är lite nyfiken på hur det är nämligen :)

image203

Nej, nu sitter Preiszans katt  Frukten och försöker bita sönder mina tår så jag känner att jag måste avrunda.. aj..

Kommentarer
Postat av: preiszan

JISSES, that pic... vilken jävla man jag låg inne me den kvällen.. tack för sällskapet igår! snart igen snart igen. pussisar

2007-08-25 @ 08:22:52
URL: http://preiszan.blogg.se
Postat av: Mister X

Syns ju klart att det är Björn Adolfsson.

2007-08-25 @ 10:24:39
Postat av: Johanna

Jag har nyss köpt isadoras mineralfoundation/puder , Och den var super bra tycker jag! mycket värt pengarna.
ska också passa på att fråga vart du jobbar? Och hur mycket en klippning kostar?

2007-08-25 @ 16:37:25
Postat av: Pillan

Johanna; Åh va bra, då ska jag nog ta och införskaffa det! Tack :) Jag jobbar på Clara en frisörsalong på sandbäcksgatan 5 och en klippning ligger på 390, hoppas vi ses!
Mister X: is that true? :P

2007-08-26 @ 17:03:21
URL: http://misspillan.blogg.se
Postat av: Tina

hello darling!
Isadoras mineral smink va uslet tycker jag, men då använder jag vanligtvis I.D så kanske därför puss puss smulan

2007-08-27 @ 11:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0