Happy B-day Pillis

Hipp Hurra för mig, idag har jag uppnått den fantastiska åldern av 22 år.. oh, I feel old :P

Har kommit fram till att utan vare sig dator eller internet så är jag en ganska strandsatt bloggare.. (och med strandsatt menar jag extremt oaktiv) Och ni som läser skulle nog bli himla uttråkade av att läsa om min fantastiska sommar som har innehållt allt ifrån bröllop, utlandsresor, roadtrips och en massa tattiga upptåg i ett och samma inlägg :P

Bröllop på Värmdö mellan Jaime & Maria!   

image199
slängde ihop en knut på mig själv, som känns otroligt rätt i hårväg i höst, vilket vi alla morgontrötta tackar för :)

image200
Dessutom var Gessle grym och vad passar då bättre än att mysa med brudarna på en filt en härlig sommarkväll och sjunga med (läs försöka hänga med)  i låtarna?

Det enda sorgliga är ju att min älskade syster flyttat och jag saknar henne varje dag! PUSS

Nu ska jag fortsätta att fira födelsedagen hos min älskling..

to be continued när jag får dator o internet!

Kommentarer
Postat av: MikaelaC

För det första måste jag hålla med om att vi saknar ditt bloggande, för det andra, hur lyckas man göra nåt så fint på sig själv??? (uppsättningen)?? för det tredje, vem är killen=)??? nu har jag missat nåt!! puss och kram hele dan!!

2007-08-18 @ 00:37:19
Postat av: Anonym

har saknat ditt bloggande, vem är älsklingen? nyfiken läsare

2007-08-19 @ 21:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0