alla dessa minusgrader

Idag fick jag ett brev! Hurra! Tänkte att det kanske var ett försenat allahjärtansdag-kort från en hemlig beundrare.. Det var det dock inte, utan en tråkig betalningspåminnelse från Artro Clinic (där jag opererade knät) på 80 kr :P haha.  så jag väntar fortfarande på det där försenade brevet från en okänd beundrare..

 
jordgubbas
mm, jordgubbar blev det på hjärtedagen :)


Har haft en jättetrevlig kväll med mormor och mamma, vi har delat på en flaska rött och tittat i massa inredningstidningar. Det ska bli så himla kul att fixa å göra iordning i lägenheten! Jag vill göra allt på en gång och vill samtidigt att allt ska bli klart på en dag.. Mamma försökte förklara att man får ta lite i taget och känna sig in hur man vill ha det.. "känna sig in hur man vill ha det"? På lördag ska jag iaf kolla på en jättesnygg soffa i Sthlm som jag hittat på blocket :) man måste ju börja nånstans!



tofflor


Åh, min systeryster gick precis förbi i världens mysigaste tofflor..! (se bilden) Jag fick ju dom i julklapp av Chippen (alla brudarna fick varsitt par) och myste runt idem under hela min vistelse i Frankrike -i stort sett.. :P  Dock lovade Chrille bort dom till min syster Lisa när han pratade med henne i telefon, sådet var ju bara att överlämna den signerade julklappen till henne.. Kom på att dom hade vart riktigt sköna att ha just nu i detta sviiinkalla land och på mina sviiinkalla fossingar!
Våren och alla vårkänslor har aldrig varit mer välkomna än nu :P

Nu kallar sängen, måste läsa några kapitel i boken innan jag somnar Män som hatar kvinnor heter den och den är grymt bra!
Imorrn är dessutom jag, Soffan o Sandra bjudna på mingel- och smygläsningskväll av nya Newz på Restaurang Koriander inne i stan, ska bli mysigt att äta lite god mat! :)
så lite sömn inför morgondagen vore inte helt fel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0