Änglar, finns dom??

Totalt omskakad! Fick bredsladd på bilen på väg hem från träningen och höll på att frontalkrocka med en mötande bil.. Lyckades svänga tillbaka på rätt körsida, men tappade därefter totalt kontrollen på bilen som körde av vägen och ner i diket, missade en gatulampa med en halvmeters marginal.. Men åkturen var inte slut där, nej nej, antagligen hade jag ganska hög fart (??) för bilen fortsatte upp ur diket, över en korsande väg och rätt igenom en hög snövall, då upptäckte jag två busstolpar och blundade hårt för att invänta en smäll, men det kom ingen, utan bilen stannade med ett ryck bara.. Hade lyckats hamna mitt emellan dom, och hade inte många centimeters marginal på sidorna, men bilden var (så gott som) hel och alla tre systrarna Haglund däri!
Föraren i den mötande bilen stannade och undrade hur det hade gått med oss:
-Jag blev allt bra svettig där, jag trodde vi skulle smälla rejält!
Thank you Lord, we didn´t!
Fick ringa pappa och invänta bärgningsbilen.. Alla blev grymt imponerade över hur jag lyckats undvika alla stolpar :P
Så nu är det konstaterat; När det håller på att gå åt helvete -Då har jag tur! Men nån miljon kommer jag aldrig att vinna, för sån tur har jag inte :P fast frågan är väl vilket som är bäst? Just nu känns det som det första alternativet iaf..

Nej, nu är det bäst att komma i säng och få några timmars sömn innan det är dags att åka bil igen!

dryck


Måste ju bara säga att helgen i Sthlm var jättetrevlig! Jag, Stephanie, Soffan och Ulle spelade Våghals och drack massa vin på deras hotellrum (det förklarar diverse suspekta sms och telefonsamtal som vissa i telefonboken råkade ut för! :-P ) Sedan blev det utgång och härjade innan vi vandrade hemåt i snöyran :-)
Köpte mig dessutom en suuupermysig soffa! Som inte alls kändes dyr innan den här bärgningsbilen la fram notan, 1500 pix!!! usch. gonatt!

Kommentarer
Postat av: Helena

Tur eller skicklighet eller kanske en kombination? Jag är glad att du mår bra hursomhelst! ;)

Bamsekram!!

2007-03-01 @ 13:19:55
URL: http://dulsian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0