Äntligen Lördag!

Såg en underhållande innebandymatch idag, laget mötte Rönnby och gjorde faktiskt en bra match som dock inte räckte till seger, men spännande var det! Blir så otroligt spelsugen när jag sitter och tittar och det känns skönt att vara igång igen, fast någon match för mig blir det nog inte denna säsongen.. Jag väntar och ser hur det ser ut inför nästa år, byter dom ut tränarna till några bättre känns det helt klart aktuellt att göra come back :) hehe

Har nyss ätit mammas underbara tortilla-tårta och  laddar nu för melodifestivalen! Hade planerat utgång, men känner varken ork eller lust till det, så det får bli ett glas vin framför tv´n i mjukisoutfit :)
Förra lördagen var det ju tänkt att vi skulle se på Idol-Markus, men vi hade så himla trevligt på förfesten så vi missade honom helt. Karin blev lite lessen, men jag lovade henne att nästa gång ska vi vara där i tid :P Eller hur Karin?? :)

jaokarin


Denna veckan har varit riktigt rolig, har haft flera make-up jobb, hårförlängningar, fixat mina naglar, varit och "känt in" lägenheten och skrivit för kommande Newz, så den har gått riktigt fort, trots att det varit långa dagar :)
Ska ju flytta in i en mysig lägenhet på Herrhagen nu 1a mars, vilket är ganska snart så det är lite att stå i. Men det ska bli skönt med ett eget kryp-in, var ju ganska stor omställning att flytta från Stockholm och hem till mamma & pappa igen. Kommer bli granne med Preiszan och Sandra så dom kommer inte få en lugn stund! hehe.

jobb


Ojdå, hann inte riktigt skriva klart innan melodifestivalen började.. Men nu är denna omgången avklarad och jag måste säga att jag inte direkt blev imponerad av något bidrag, tyckte lite synd om Magnus Carlsson som inte gick vidare, han är ju en sån söt bög :)
Nej, nu ska jag hälla upp ett glas vin till och titta på Walk the line..

Trevlig helg.



jobba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0