Road Trippin´...

Jag gillar ju roadtrips ja! I helgen har jag varit ute på en sådan.. Åkte till Sthlm i lördags med Cilla för att kolla på vårens visning med Lanza, den var faktiskt bra och det var två asgrymma o toksnygga breakdansare som underhöll -me like!  Dessutom fick man ju som alltid lite tips och ideér :)
På kvällen åkte jag vidare norr om Sthlm för ett trevligt möte och kvällen (eller kanske natten..?) avslutades hos Stephanie, honey!

bestis


Söndagen inleddes med ett besök på IKEA, damn va sugen man blir på att få en tom lägenhet och bara få inreda hur man vill! (Någon däruppe måste ha hört mina önskningar, för tänk, igår fick jag äntligen tag på en lägenhet -hurra!) Vi handlade litegrann innan vi for vidare till Anna som precis flyttat in i sin nya lägenhet i Sumpan på lite kafferep.. Hon hade varit värsta hurtbullen och powerwalkat hela dagen, man jag och Steffi kom fram till att vi powerwalkat minst lika mycket inne på IKEA, så vi unnade oss en godispåse.. (jag veeeet, mitt nya liv utan godis, men ibland måste man unna sig lite när man varit duktig.. och powerwalkat tillexempel, eller när man inte ätit godis på en hel vecka, då är man väl värd en liten belöning..?)
Sedan åkte vi hem och såg på 6 avsnitt av TopModel innan vi somnade sött..

Vaknade på måndagen och hoppade över morgonduschen, trots att håret såg ut som en skrämselperuk, skulle ju bara sitta i en bil hela dagen och enligt mina planeringar så skulle jag ha tid att snygga mig lite hemma innan jag började jobba. Dock ringde Cilla mig när jag var i Örebro och hade 1,5 timmes bilresa kvar och påminde mig om att jag började jobba om en timme -shit! Det hade jag helt missat och det var bara att trycka plattan i botten!
Kom fram 10 minuter försenad där min kund satt och väntade. Håret hade förvärrats från skrämselperuk till fullkomligt fruktansvärd vansinnes-skrämselperuk! Kul dag. haha.

what!


Jaja,  pingu är iaf rolig  http://www.sajko.se/roliga_filmer.aspx?id=855 haha!


Kommentarer
Postat av: Helena

KRAMAR på alla hjärtans dag! =)

2007-02-14 @ 15:43:25
URL: http://dulsian.blogg.se
Postat av: Robin!

Tjena!.-

Kommer och hälsar på dig i nya lägenheten när du fått iordning å så!:

2007-02-15 @ 21:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0