vad händer brittan??

Britney, vad har hänt? Håller hon på att tappa fotfästet tro..? Jag blev iaf helt förbryllad när jag hörde att hon rakat av allt sitt hår.. Hon ska ju vara glammig och supersnygg, så jag som frisör blev lite deprimerad :P
Rösta på hennes nya frisyr här http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1003405,00.html

På fredag åker jag, Soffan och Ulle till Sthlm på weekend :) Jag ska hämta gardiner och agera assistent i balklänningsinköp.. Min kära vapendragare Stephanie ringde och bjöd över på middag på lördagen, och om jag känner oss rätt så blir det nog en utgång :)

snygga


My head is battling with my heart
My logic has been torn apart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0