en vit helg!

Så var det slut på ledigheten då! Måste medge att det känns skönt att vara tillbaka och jobba igen, man blir nästan förslappad känns det som av att vara ledig.. Oj, va pessimistisk jag lät :P Jag älskar att vara ledig och bara må gott ju, fast i lagoma doser :) hihi
Hade klockan på ringning en timme tidigare idag, för jag hade tänkt börja mitt nya, hälsosamma liv och ta en uppfriskande promenad innan jobbet.. När klockan ringde så regnade det! Typiskt, ingen promenad där inte.. Vaknade en timme senare och när jag försökte lyta huvudet från kudden så kändes det som ett helt lag med steppdansare hoppade omkring därinne, sjönk genast tillbaka igen och önskade innerligt att någon skulle komma med en latte och rostade mackor till sängen.. Det hände dock inte!
Så jag lyckades ta mig ur sängen, in i duschen (och ut igen), slänga i mig en youghurt och komma i tid till jobbet! Klippte till min underbara Karin och hon blev totally hot, hot, HOT!

preparty


Imorgon skulle jag ha åkt till Sthlm och sminkat Natacha Peyre, men jag kände att jag behövde vara hemma och ta det lite lugnt.. Man behöver det emellanåt. Hade ju iofs varit ganska kul att jobba med henne, men men det går fler tåg! :) Staffan my mate, åker dit och han lär som vanligt ta kanonbilder!

I helgen har jag tagit det lugnt, jag o systeryster var på lagfest på lördagen, men vi åkte hem å gjorde massvis med fruktsallad och myste ner i soffan framför en film, var kande något av det bästa vi gjort på länge! Pratade massa skit, avverkade några kannor kaffe, pratade ännu mera skit och hade det så jäkla bra! ja tycker såååå mycket om min Soffan ja! å toksnygg är hon också!

soffan


Sedan har minsta syrran varit på distriktslagsSM i Västerås i helgen och kom med i All-Star Team , vi äldre systrar belv så stolta så vi började gråta, hon är kung våran Lisa! -kärlek!

Sist, men inte minst blev min brud, min partypingla, my everything 21 år idag! Grattis :)
Vad vore världens i all sin glans,
om inte du stod på bardisken utan trosor och shottade som om ingen morgondag fanns?

love u.

juldan05

Kommentarer
Postat av: Soffan

Du är den bästa syster jag någonsin har kunnat önska mej!

Finns bara en pillan, så sant ;)

2007-01-09 @ 01:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0