Full fart framåt!

Fredag eftermiddag! Har nog haft den lugnaste veckan på otroligt länge.. Nu ska jag snart med ett tåg till Göteborg och min BABY STINA och lite lagomt skitstressad.. som vanligt :P Men jag gillar ju att jobba under press haha (hoppas dock att Stina inte läser detta inlägget då hon tycker att jag absolut inte har tid att sitta vid datorn när mitt tåg går om en timme och jag inte har packat ännu!)
Jag längtar såååå mycket efter henne och vi kommer ha en grym helg!

Paris & Pricken goes Göteborg, goes champagne, goes totally insane!!

lookalikes

Trevlig helg allihopa!
hipp hurra -här är det snöööö!!!

Kommentarer
Postat av: Founddeadlikeme

Thank you for the informative website

2007-12-27 @ 13:55:33
URL: http://founddeadlikeme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0