Känn ingen sorg för mig Göteborg

Oj, redan onsdag midnatt -vart tar tiden vägen?? Veckan går så himla snabbt, tur att jag hinner med att äta å sova iaf :)
Var ju i Gbg hos my baby Stina i helgen och vi hade det såå bra! Hela fredagsnatten låg vi å skrattade som små fjortisar åt varandras låga skämt och dåliga humor (vi brukar ha den effekten på varandra när vi inte träffats på länge) vaknade upp på lördagen redo för att ta Göteborg med storm! haha Vilket innebär att vi ställer klockan 12.55 för att hinna till systembolaget inan det stänger (Stina bor vägg-i-vägg med det, perfekt!) därefter tar vi en lååååång frukost innan vi släpar oss iväg till diverse affärer för att göra impulsköp som vi senare ångrar :P but we looove it!

gbg1

På lördagskvällen stack vi över till en tjejkompis på lite förfest med wine, lite kex å frukt. Hade så himla trevligt och framåt halv tre snåret så insåg vi att Göteborgs dansgolv saknade oss och vi ska inte tala om alla tomma bardiskar som bara lääängtade efter ett par stilettklackar som dansade på dem.. Så vi tog tag i saken och begav oss till Lounge (som förövrigt blev mitt allra kortaste nattklubbsbesök ever..) där vi praktiskt taget vände i dörren och gick vidare till Park Lane "Alla andra kommer ändå gå dit alldeles strax..".
Där intog jag en barstol i baren och blev sittande där hela kvällen! haha! Stina och Iza flängde runt hela tiden, medan jag hade blivit smittad av "tjuren Ferdinand-smittan" -Jag trivs bättre häääär..
Tror fan att jag gjorde det, eftersom jag blev svintajt med Dj´n (trodde jag) och pratade med varenda jävel i baren och alla skulle köpa drinkar & shots..
Vaknade upp dagen efter med en högintensiv huvudvärk och insåg att jag tappat mitt körkort på krogen, då blev huvudvärken ännu värre!
Trots det hemska blåsovädret på söndagen så trotsade jag och Tina (som kom körande ifrån Skånde där hon varit på vift..) vädrets makter och åkte en vansinnesfärd mot de värmländska skogarna, och det gick ju bra :)

Nu ska jag bara packa väskorna inför helgens äventyr.. Åker till Sthlm imorn för att träffar mina hjärtan därborta! På fredag ska jag eventuellt sminka till en musikvideo med en tjej som heter Therese Grankvist (Drömhus) och hennes schlagerbidrag ska spelas in, kan bli kul!

gbg2
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0