Limited Edition

Sthlm i mitt hjärta.. Efter många om och men (och vad som även kändes vara mitt livs segaste tågresa) så kom jag äntligen fram till Sthlm på torsdagskvällen och praktiskt taget sprang  hela Sveavägen upp för att träffa mina gamla sambos! Jag kände mig verkligen som hemma igen och sov helt förträffligt skönt hela natten, på fredagsförmiddan så åkte jag bort till Annas salong på söder för att bli klippt och inhandlade lite schyssta make-up prylar inför kommande projekt :)
Hann även med en lååång fika med Ilona (my second grandma) och vi premiärade på Semlor!

vodka


Åkte vidare på kvällen till Stephanie och fick en försenad julklapp, Absolut "bling bling" Vodka -Limited Edition :)
Den korkade vi glatt upp på lördagskvällen, då "utgång" stod på schemat! Åtskilliga drinkar och klädbyten senare kände vi att vi hade uppnått en lagom promillehalt för att ta pendeltåget (pendeltåget kräver liksom högt promile!) in till stan och fortsätta vår partynight. Vad vi inte räknat med var snöstormen utanför som bara tycktes bli värre.. Men det var bara att bita ihop, ta två snabba shots och sedan pulsa ut för att ta Sthlmsnatten med storm ( haha -storm:P ) Innan vi kommit från till tåget hade jag halkat otaliga ggr, stannat för att hälla ut snö ur mina ankelboots ännu fler ggr och till råga på det hade mina hollywoodlockar som jag kämpat med försvunnit helt och kunde bättre jämföras med hunden Trasselsudds päls -lyckat!
Men va fan, nu kunde det bara bli bättre och det blev det!  Vi hade en härlig kväll och dansade tills benen knappt orkade bära oss längre, då tog vi bussen hem :)

sthlm
såhär glad var jag innan min snöpromenad :P

Känner mig riktigt seg nu, lyckades inte somna förrän vid tre-tiden inatt, bara för att bli väckt klockan sju av Lisa som hoppade på sängen och ville att jag skulle köra henne till skolan för det var 16 minusgrader i morse! Hallelulja..
När jag sedan kom till jobbet berättade en kund att forskare kommit fram till att detta är årets mest deprimerande dag; måndag, alla pengar efter jul är slut, långt till lön, ännu längre till sommar, trötta på mörkar osv.. jo jag tackar jag :P

nu ska jag gå till sängs.

puss

puss

Kommentarer
Postat av: Robin

Kul det var å läsa din blogg!-bra jobbat!-kram!

2007-01-25 @ 21:34:14
URL: http://rbin.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0