Lugnt & skönt

En annan del av Köping -vilket härligt program!! http://www.tv4.se/koping/ Går inte att bli annat än glad av att se alla härliga personligheter, och samtidigt vara nöjd över vad man själv har..

Denna helgen har varit rena rama hälsokuren för mig och min kropp, inte en droppe alkohol och mycket sömn! I fredags efter jobbet var jag barnvakt åt lilla Kristoffer 4 år och vi somnade strax efter halv tio.. Vaknade utvilad på morgonen och solen sken! Begav mig ut på en långpromenad och rensade skallen, därefter stack jag in till stan för att  träffa Staffan och sätta sprätt på pengar :)

jag


Läste nånstans att det gör under för humöret att varje kväll för sig själv lista fem saker som var bra med dagen. Här är mina fem saker:

1. Jag sov till 11 och vaknade utan baksmälla, otroligt skönt!
2. Gick en långpromenad i snön och brände kalorier :P
3. Någon jag väntat på bad om förlåtelse för en onödig incident.
4. Haft snökrig, jag vann! sånt känns alltid bra :)
5. Jobbade några timmar mitt på dagen och tjänade lite extra dinero..

Har suttit och gjort en massa personality tests http://www.tbs.com/quiz/ för att få reda på vilken karaktär jag är mest lik i olika serier.. Det test jag hade högst förväntningar på var ju såklart vilken av alla hunks i Sex and the City jag skulle passa bäst ihop med, och det blev Aidan Shaw ;)

Imorrn ska jag vara ledig på förmiddagen för att njuta av ansiktsbehandling och massage, mmmm -I like alot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0