moviestar, oh moviestaar..

haha, idag på träningen kom ett tv-team från Värmlandsnytt (tv 2) och skulle göra ett repotage om Karlstad Innebandy och systrarna Haglund! Om hur tre syskon spelar i samma elitlag, typ. Kändes hur kul som helst att få en kamera upptryckt i ansiktet när man var lite lagom svettig och fick frågor om saker man aldrig ägnat et tanke åt :P hehe. Det kommer sändas antingen imorn eller början av nästa vecka, beror väl lite på om det kommer nåt viktigare inslag, om typ Elsa 92 som får gå 50 meter för att hämta posten i kylan, eller katten Kurt som suttit i ett träd i flera dagar.. Men håll utkik! :)

sisters


Denna veckan har verkligen gått så fort! Imorrn är det fredag, då börjar jag iofs halv åtta, men sedan har jag en helg där jag inte har bokat in någonting.. Ska bli riktigt skönt :)
Ska till "kotknackaren" imorrn efter jobbet och bryta rätt mig i ryggen, har en kota som åkt snett och en nacke full med låsningar, känner mig om möjligt ännu mer osmidig än vanligtvis..

Nej, nu väntar duschen, sedan ska jag lägga mig och läsa Män som hatar kvinnor -en riktigt bra bok!

Kommentarer
Postat av: Ehlin

jag ska kika ikväll :D hoppas jag inte missat det bara :O

2007-01-29 @ 18:16:42
URL: http://eeehlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0