den hemliga sexleken

Hahahaha! Hittade en gammal artikel från Expressen (givetvis jäkla blaska haha) http://www.expressen.se/noje/1.612347 där en reporter skriver om den nya hemliga sexleken, ooooh! :P En jäkla tur att reportern inte såg det hemma hos mig, för då hade hon säkerligen målat upp hur vi ägnade oss åt just hemliga sexlekar nere i min källare.. Men det är riktigt roligt! Testa på nästa tjejfest, kan vara lite väl vågat i större, blandade sällskap :P

VÅGADE SMS. Gry Forsell fick ett sms från Peter Jidhe. "Jag är bjuden på swingersfest. Vill du följa med?" Foto: Stefan Söderström och Scanpix


Äntligen helg då(jag jobbar ju bara 4-dagarsvecka ja, gött som körvspa!)!
Idag var jag styggt trött eftersom jag spenderade onsdagskvällen på Plaza, först i relaxen och sedan lagom mosig intog Sandra och jag dansgolvet på SommarPlaza.. Eftersom jag numera inte vill släppa min cykel ur sikte, pga alla cykelstölder så cyklade jag på hemvägen hela vägen in till disken på Burger King, beställde massa pommes så jag skulle klara cykelturen hem på 5 minuter och somnade som en klubbad säl redan kl 2 -good girl! 

Har gjort första veckan av fyra helt ensam på jobbet, förutom kunderna då :P  Var riktigt nervös när jag skulle börja räkna på veckorapporten och sätta in pengar hitan och ditan, ska bli spännande att se om något över huvud taget stämmer i slutet av månaden :P Men gammal ekonom som jag är så stämmer det säkert... NOT :P

Helgen blir lugn tror jag bestämt, men den kommer innefatta två roadtrips, en imorgon till hemlig destination med mamm och papp och på lördag åker jag till (tro´t eller ej) Skåpafors (!!) med min nyfunna vän på rajjrajj (hur mycket rajjrajj det nu kan bli i en liten håla i Dalsland med 300 innevånade och som inte ens finns med på kartan :P )
Let the weekend begin, sov gott.

Oh, and by the way!! -Läs om min babe i nya NEWZ,
töligt kaxig? I like!
image187

Kommentarer
Postat av: Karin

Skåpafors !! Haha. Gött gumman,, Men det kan ju bli trevligt. Najs najs. Erk å jag åker nog till Gapern imorn kväll. Men jag jobbar ju hela helgen ja... Bläää. Vi ses å hörs my love. pöss

2007-07-13 @ 21:23:39
URL: http://karinhallberg.blogg.se
Postat av: Jessica Durkén

måste säga att jag är lika road varenda gång som jag läser din blogg. Du skriver på ett så roligt sätt. Det var egentligen bara det. Hoppas att allt är bra. kram

2007-07-18 @ 18:47:01
Postat av: Ela!

nej nu e det allt dags att uppdatera bloggen oftare gumman så man kan läsa lite vad som händer o fötter=)

2007-07-25 @ 00:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0