det luktar blåbärspaj!

Mmmm! Fantastiskt gott! Jag är uppe hos min käre granne fröken Preisz (numera vägg-i-vägg-neighbour) som lagar kvällsmat, så det vattnas i munnen kan man lugnt säga.. Blåbärspaj -I LIKE!
Hon har bänkat mig här framför datorn och ställt ett ultimatum -Blogga annars fåru ingen paj, moahahaaa! Sagt å gjort..
Förra lördagen hade jag o Lisa fixat överrasknings-avskedsfest för Soffan och det blev så himla lyckat! Vi hade involverat alla de närmsta vännerna och lurat i Sofia att hon skulle iväg å se på nya Harry Potter Filmen, men istället fick hon ögonbindel och kördes runt, runt, runt (yes, 10 varv i en rondell för säkerhets skull!) och hem till Forshaga där alla väntade och skålade igång festen :)
Så det åts en massa mat, tävlades och badades i poolen! Dessutom slank det ner en å annan shot :) Hursomhelst blev det en jättelyckad kväll och det togs ett suspekt antal bilder, här är några...
image188
Systrarna och Richards hund Milton, otroligt sweeeet!

image189
Så otroligt smidiga i TWISTER... not! haha!
image190

image191
Så himla fint gjort av oss att dyka i vattnet och sedan gnugga ögonen -sexy!

Imorgon är det pannkaksfrukost hos Aron klockan 10 som gäller, fantatiskt gott att bli uppvaktad med trevliga bakverk överallt! Sedan åker jag till Hufvudstaden över helgen, ska bli skönt att komma iväg lite, men jag kommer sakna min goding...

Jaaaa, nu är det blåbärspaj som gäller!!! Och JAAAAA igen, 10 orsaker att hata dig går på tv nu, min och Preiszans favvofilm nummer 1 som vi kan alla repliker i... gotta go!

Kommentarer
Postat av: Ela!

Ååååh så kul med ett nytt inlägg=) haha fasen så kul ni verkar haft och åh så gott med blåbärspaj och pannkakaor värst vila guldkompiar du har ;)

2007-07-26 @ 23:45:14
Postat av: http://confessionsofamillionaire.blogspot.com

kul blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0