en helt otippad fredag!

Tror du på slumpen, eller att vissa saker händer för en mening? Igår när jag kom fram till Stockholm och inkvarterade mig hos min extra-mamma Ilona så ringer telefonen och ett konstigt nummer står på displayen..
"Ja hallå, det är Pernilla.."
"HEEEJ Pernilla! Det är Amir här, från din gamla klass! Hur är läget? Bor du i Stockholm fortfarande??"
Då är det alltså en kille från min högstadieklass som jag inte pratat med på typ 6 år som ringer :) Han och en kille till som också gick i vår klass bor här sedan en tid tilbaka och hade fått för sig att jag också bodde här. Så dom sökte upp mitt nummer på hitta.se och ringde mig, och av ren slump, eller om det var ödet så var ju jag i Sthlm just när dom ringde :)
Dom satt på en pub ganska nära mig, så jag var inte sen att komma dit! Så helt otippat satt vi och drack lite öl och pratade gamla minnen, vad som hänt med alla i klassen osv.. Så jäkla kul!

Nu sitter jag och Ilona och tar oss en dagens efter en dag med shopping, ska snart iväg och träffa Stephanie så ska vi käka och sedan får vi se vart humöret tar oss! to be continued alltså... ;)

image192
Skåål på dig Ilona, u rock!

Kommentarer
Postat av: Karin

Piluttan,, du måste få din "present" kommande vecka !! (",)

2007-07-29 @ 21:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0