ett regnigt sverige

-I don´t like the f*cking rain!
Tacka vet jag utlandet, jag och Stina har haft en alldeles fantastisk vecka! Har sovit igen alla mina förlorade timmar från de senaste åren, vilket känns otroligt skönt :) visst Stajny?
Plöjde igenom tre böcker och en av dem kan jag verkligen rekomendera om någon tänkt läsa en bra bok under semestern; Box 21 heter den, en kriminalroman skriven av Roslund och Hellström och handlar i korta drag om två unga kvinnors öde som sexslavar i en innerstadslägenhet med elektroniska lås och en knarkares desperata flykt från sig själv, men också kring polisers arbete och gamla sår som vägrar läka, read it! 
Kunde inte ha haft en bättre semester, galna saker vi lyckades med som man kan skratta i timmar åt!!
Dock höll vi på att inte komma med flyget hem när vi insåg att vi glömt våra pass inlåsta på en stängd reception klockan 03.15 när transfern stod och väntade, men det löste sig :) hihi

image184
image186
Så här glad blev Lisa när hon fick träffa sin kära syster :P



Så, söndag, regn, sista dagen på semestern, är i Forshaga och har firat Lisas konfirmation (hon var sååå snygg i sin vita dräkt!) ska alldeles strax köra hem och träffa min vän som jag har längtat jättemycket efter! myyys.

image185
By the way, Do I look like one of the Hanson Brothers?
och isf, ska man ta det som en komplimang? haha!


Kommentarer
Postat av: Karin

Va bra håret blev gumman. Skoj skoj.
Hoppas ni har mysigt,, då å Björte. (",)
Vi ses imorn.
pussa

2007-07-08 @ 21:38:43
URL: http://karinhallberg.blogg.se
Postat av: Ela!

Fan va skönt att du kom ifrån reniga sverige när det var som väsrt, hoppas det ger med sig nu för NU har jag semester....suck...reg och rusk...suck.
Puss Ela

2007-07-09 @ 02:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0