kallas det ångest tro??

Lördagens fest slutade som det brukar för vår lilla kvintett.. -det spårade ur totalt alltså!!
Himla lyckat, med tanke på att expressen gjorde oss sällskap hela kvällen, eller ja nästan hela kvällen dom droppade av vid 03.30, medans vi festade vidare till klockan 7.. bra drag!

image171

image172


Nu sitter vi hos Karin, äter fruktsallad och ältar helgens bravader, fram och tillbaka.. Vill ni ha närmare detaljer om våran hysteriska festnatt så kan ni ju läsa expressen nästa helg :P
Haha, dessutom har vi bestämt oss för att sova kan man göra när man är död, så det kommer nog bli ytterligare en lååång natt! :) i like!

Dessuom är jag typ SVIIINARG!!! Min cykel blev stulen vid Blue Moon, fan va ja hatar cykelsnattare!!

Imorn kommer Janne Vaara till mig och ska bli klippt.. Undrar om jag ska hota honom att blondera och klippa mohikan om han inte tar med mig till nästa landslagssamling, vad tycker ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0