lägg av!


Snälla vissa människor, jag blir så himla trött! Nu har det faktiskt börjat spåra ur när det gäller kommentarer, iaf när man skriver en kommentar i någon annans namn.. Herregud, den människan hade nog ingen koll på att jag och Erika Berg är goda vänner och har haft endel gemensamt via jobb den senste tiden, så när jag läste kommentaren visste jag direkt att det inte var hon som skrivit. Hon är alldeles för bra för att skriva något så lågt!
Vi ringdes direkt på telefon och jag sa att självklart tar jag bort det! Så alla ni som missade att läsa.. ja, ni missade det helt enkelt och det var inget värt att läsa :P
Kommentera i ditt eget namn istället, fast det kanske inte är lika roligt? Visst är det ganska skönt att sitta bakom en dator och känna sig helt anonym, för då kan man ju tydligen vräka ur sig vilka saker somhelst..? patetiskt kallas det.

Igår var jag och min vän ute och firade att jag har semester, mitt livs första semester!! sweet.

Om 4 timmar går tåget till Göteborg, så nu måste jag kila hem och börja packa.. Ha det underbart! för det ska jag ha :D

image129

Stina baby, I´m on my way!


Kommentarer
Postat av: Mikaelac.blogg.se

att folk orkar gumman. hoppas du får det underbart på semestern. det är du värd. hoppas vi ses snart. puss o kram Ela

2007-06-29 @ 21:07:21
Postat av: Malle

hej pillan! läste artikeln i expressen o direkt när jag läste den visste jag att du ALDRIG på denna jord skulle kunna säga sånna saker, därför började jag undra.. men så kom ett fint utlägg från reportens blogg o då föll allt på plats igen :) hoppas folk fattar det!!! ville bara skriva en enstaka gång eftersom jag faktiskt läser din blogg ofta o följer med dina äventyr i livet ;) hoppas du får det kanon på mallis, jag drar till turkiet på söndag jag :D sköt om dig! puss /malle

2007-07-03 @ 12:00:47
URL: http://mallenilsson.blogg.se
Postat av: Johan Hellström

Skönt att du hittade min blogg.... vi kanske ska ta en fika nåndag ;) .. va säkert 3 år sen sist... så du inte glömmer bort dina gamla vänner :P
Ha det så bra utomlands...
Kram

2007-07-07 @ 06:45:34
URL: http://johan.grubblar.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0