midsommar, mat och mys

Kan det bli bättre? Iofs så kunde det ha varit strålande solsken, men det är bara smådetaljer liksom, who cares?
Vaknade dessutom upp utan huvudvärk idag :) Tog det ganska lugnt igår, men hade jättetrevligt! Grabbarna stod för maten, så allt jag behövde göra var att äta, vilket jag är otroligt duktig på!

Vad är oddsen för att bli bjuden på två middagar på samma dag? Och att det sedan serveras exakt samma mat på båda ställena? haha. Först var vi hos Erik och han hade lagat tacogratäng och hallon-blåbärspaj till efterätt.. Lite senare åker jag till mor och far där vi skulle ha lite avskedsmiddag för Soffan och vad tror ni mamma har lagat? Jo givetvis tacogratäng och blåbärspaj till efterrätt :) Så i dag har jag verkligen fått dubbelt upp av det goda!

Här kommer lite bilder på übersnygga Soffan från balen föresten, bättre sent än aldrig :) Usch vad jag kommer att sakna henne när hon drar iväg till Göteborg för att jobba imorn då :( Fast jag åker ju efter på fredag när jag får semester! sweet.
image177
Har jag inte världens vackraste systrar så säg?
image178
Finaste paret!

image180
image181
image179
I´m gonna miss you honey!

Kommentarer
Postat av: Ett gäng du känt

Egentligen har vi inte tänkt att kommentera artikeln i expressen, det är inte värt mödan, men vad som inte är värt mödan är att hålla sina bubblande åsikter inom sig. Som gamla klasskamrater, och numera åskådare, besitter vi många egenskaper om vem du egentligen är. Alla människor har ett behov av att hävda sig o få bekräftelse, men det får finnas gränser som du så många gånger har passerat. Så många sarkastiska skratt din blogg har bidragit med..
Visst, vem som helst förstår att artikeln är vinklad. Istället för att handla om nöjeslivet handla den om blonda tjejer o utvik. Men blir det ingen rök utan eld, det är därför du fått alla dessa reaktioner! Det här var grädden på moset. Du vill få dig själv att framstå som singel-pinglan-pillan, innepinne-pillan,makeup o stylisten *trumvirvel* Pernilla Hagluuuuund! Du bidrar mer än gärna till alla dessa ytligheter som beskrivs i artikeln, o det är inte konstigt att folk snackar. Vi tycker det är väldigt synd med tanke på att du egentligen är en väldigt go o intelektuell tjej, som använder det på fel sätt. Du hälsar bara på de som anses fina nog i DINA ögon, alltså de du får ut något av. Vi skulle vilja ta en nål o sticka hål på dig, då skulle luften pysa ut, du är så uppblåst för ingenting! Vi vet att det kommer kännas skit för dig o läsa det här o vi tycker desamma att skriva det. Men kan du inte försöka se det som ett wake up call istället. All kritik du redan fått verkar inte bita så vi hoppas att du tar åt dig den här kritiken på ett bra sätt o tänker till. Skönhet o lycka går inte hand i hand. Sist men inte minst; -Nej systrarna Haglund, ni är inte systrarna Hilton. Elaka men väl menade ord

2007-06-24 @ 18:28:54
Postat av: Tina Andersson

Jag säger bara OJ! Pillan du är världens goaste och underbaraste tjej! Odmjuk och en smutta naiv :D
Du är helt enkelt en av de varmaste personer jag någonsin lärt känna.
Och till gänget du känt!
Varför kan ni bara inte stå för vad ni tycker, e uselt av er att inte träda fram med namn. Ni hackar på Pernilla men beter er fan som skit själva! För att kunna ta sådan kritik bör man ju också vet vilka som tagit illa upp, för det är ju tydligt att det är de ni gjort! Förbannat lågt tycker jag..

2007-06-25 @ 09:59:33
Postat av: Karin

Mini är ju så vacker så jag blir kär i henne !!
Fy farao vilken skönhet.
Hon brås på sin storasyster.
Love You.
Ses imorn om inte tidigare.
pöss

2007-06-27 @ 14:20:19
URL: http://karinhallberg.blogg,se
Postat av: Uilac

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2008-02-18 @ 22:26:22
URL: http://uilac.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0