Semestern väntar!

Learn from yesterday.
Live for today.
Hope for tomorrow.


Usch vad klockan är mycket! Jag som hade börjat få in hyffsat goda rutiner med tidig sänggång (iaf senaste dagarna) och så sitter jag ändå här och nattugglar :P Har varit ute och ätit en bit god mat med mina goa arbetskamrater och nu är jag hos mor å far i Forshaga för att leta upp mitt pass som ständigt försvinner de få gånger jag behöver det..För på lördag åker jag till Mallorca med Stina! Kommer bli hur fantastiskt sjönt som helst med lite sol, bad och att bara få ta det lugnt en vecka.. Har laddat upp med pocketböcker och solskyddsfaktor (hög sådan, då jag saknar allt vad bra pigment heter.. Kan jag vara släkt med far min tro? hehe)
Nån mer som längtar till semestern? :)

image182


Imorn är sista dagen på jobbet, sedan ska jag mysa med någon som gör mig riktigt glad -sedan drar jag..


Hasta la vista baby!

image183

Kommentarer
Postat av: Stina

Pillan!
De kommer bli helt underbart:-) Cant wait, vill bara att de ska bli lörd morgon så vi får dra från regnet... Sol, bad, go mat o mängder me böcker, kan de bli bättre + att få göra de med sin favvo girl :-)
Längtar tills Fredag då du kommer till Gbg!
Pussar från en snart knallbrun Stajna :-)

2007-06-28 @ 08:37:46
Postat av: Karin

Ditt lilla fusko. (",)
Jag vill också bli med ju...
Men men,, en annan har ju sista semesterdagen idag.
Men du är värd lite ledighet gumman.
Ses på träningen ikväll.
pöss

2007-06-28 @ 11:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0