Stekare som jag är..

..så passade jag på att steka mig lite idag, haha. Helt otroligt fint väder, jag och Sandra har myst me glass å melon o vaniljmunkar idag,  i like a lot! Dagens bottennapp var ju dock när vi testade dom nya RisiFrutti Drink it, så jäääääkla vidriga -blä. -Nån som håller med??

image168

Bra val Sandra!! No more RisiFrutti Drink it, from now on enbart Vodka Red Ruby!

Men nu var det huuur länge sedan som helst jag skrev här (har fått vissa klagomål hehe) kan ha att göra med att jag har varken dator eller bredband hos mig :P Så nu vet jag inte riktigt vart jag ska börja...
Helgen som varit så fick jag besök av my lovely Stina och vi har så jävla kul så fort vi ses, precis lika retarded båda två! (alla som nånsin haft med oss att göra tillsammans vet vad jag snackar om) Hon dök upp på fredagen och jag mötte upp henne vid tåget med ett glas vin och en shot i handen (praktiskt taget) det var NEWZ-festen på Blue Moon som gällde och vi gick in hårt.. kanske lite för hårt kan jag känna såhär i efterhand :P
Självklart mötte jag min mintuu-vapendragare i baren (preiszan.blogg.se) och det spårade ju ur direkt! På tok för många shots senare och diverse (enligt oss) schyssta dansmoves så bar det på något konstigt sätt hem till mig på efterfest.. Vaknade upp fullt påklädd dagen efter i min soffa med en otroligt snygg hunk brevid min sida, haha så kan det gå..
Lungare blev det på lördagen, då vi gjorde ett lite mer sofistikerat besök på BMB innan vi drog oss hem för att fortsätta på gårdagens efterfest, hah!

image164


På lördag kommer en tjej på Expressen och ska hänga med mig och brudarna ut i Karlstad och festa, hon har fått i uppdrag att ta reda på party-raggnings-och-nöjes-faktorn här i stan, and I´m her guide! hahahaha -helt sanslöst.
Funderar på att köra med min spice girls-outfit, den har ju gått hem hos så många, eller vad tror ni? Tycker att alla expressens läsare borde få ta del av den, det vore inte mer än rätt.. I annat fall vet jag inte what to wear.
Häng med ut på lördag då!!?? alla är välkomna :)

image165


Kanon eller Kalkon på lördag? To be continued..


image166

my team rocks!
image167
beeeeesta systrarna!


Kommentarer
Postat av: lulu

vad gjorde ni på johnbauer? :D

2007-06-07 @ 03:00:16
URL: http://lulu.blogg.se
Postat av: Karin

"Pernnila",, klart du skall köra med Spice Girls-utrustningen. Snyggt som aldrig förr. Jag ska t Örebro å shoppa imorn å hoppas jag hittar samma peruk som Ginger Spice !! (",)
Ses ikväll på trän.
pusspårumpan

2007-06-07 @ 14:56:40
Postat av: Elin

Härliga bilder :D

2007-06-10 @ 19:31:17
URL: http://ellee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0