Flyttbestyr

Helt slut i kropp och knopp! Kändes lite konstigt igår kväll när jag inte hade någon säng att gå och lägga mig i, eftersom den är i lägenheten, men jag har inte kommit i ordning ordentligt än.. Vaknade i morse och var hur stel som helst i hela kroppen, kändes som om jag sovit på ett betoggolv :P
Men nu är grovjobbet gjort iaf, målat om väggarna och installerat de större sakerna, nu är det bara soffan (som fortfarande är i Sthlm) och finslipet kvar, men det får ta sin tid. Var på Ikea igår och var inställd på some serious shopping, men det blidde inte så mycket, var inte så mycket grejjer som tände mig riktigt :P

image94
Lisa var riktigt duktig i helgen när hon (nästan helt själv) målade om i lägenheten! :D

Imorgon är det måndag och jag känner att det kommer bli en körig vecka.. Åker till Sthlm onsdag-torsdag för jobb, ska sminka på en stor Révlon visning. Sedan jobbar jag i Köpenhamn fredag-söndag på Di:Fi-turnén, hoppas bara att alla som protesterar på gatorna lugnar ner sig tills dess så att jag kan gå ut å ta en dansk öl i godan ro :P
Måndag ska jag till doktorn i Sthlm för en halvårskontroll av knät som jag opererade i höstas, hoppas innerligt att det är lika bra som det känns! Är ju med och tränar för fullt nu, dock mer lik Bambi på hal is än en elitidrottare, men det kommer väl! :D
Tisdag-Torsdag kommer jag också vara i Sthlm, så jag kommer leva backpacker liv och bo på Scandic-hotell en hel vecka! wiiie! Men det som toppar allt är ju hotellfrukosten -ME LIKE!

Men det ska vara full rulle hela tiden, då uppskattar man de lediga stunderna så mycket mer :)


Ohhhh, man får vara såhär skäggig när man har a body to die for!!
image95


..och ett leende som får vem som helst att smälta ;P
image96


sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0