just like a princess

Kände mig som en prinsessa när jag vaknade i morse! Åkte till Sthlm igår för att sminka för en stor Révlon-visning på Hotel Clarion med flera olika teman och massa modeller. Det gick jättebra och visningen blev jättelyckad, alla modellerna var så duktiga och snygga! Ska lägga upp bilderna därifrån så fort som möjligt :)
Efter visningen var det gratis bar, så då tackar man ju inte nej till att ta sig ett, två.. eller sju glad vin :P haha. Var faktiskt med om en rolig upplevelse, för typ första gången i mitt liv stod jag tillsammans med fyra andra tjejer och var kortast!!  Med tanke på att jag är 177cm utan klackar så hör det ju inte till vanligheterna att jag känner mig kort med klackar, så där stod vi, fem tjejer över 180 cm och shottade i baren - vi ägde!  woohoo!  Var dessutom helt underbart att ha så kort väg till sängen :P Hade ett supermysigt rum,  en gigantisk dubbelsäng med typ tio kuddar i och ett badrum med badkar som var format efter kroppen när man låg i det. Så jag kände mig lite som Julia Roberts i Pretty Woman när jag slängde mig i sängen och hoppade omkring (jaa, jag är så barnslig haha!) Gick ännu mer in i rollen när jag i morse tog ett skönt bad och lyssnade på musik.. "I just want your extra time and your..la-la-la-la - kiss" Yes, oh! (sjunger nog lika bra som henne också!)

image99


Slängde mig sedan på tåget med kaffe latten i högsta hugg och destination Karlstad för plåtning åt Newz och lite annat grejs tillsammans med Staffan och Pernilla Lundberg (sunblock). Resultatet får ni se dels i nästa nummer av Newz och dels om ni håller ögonen öppna framöver ;)

image100


Nu sitter jag hemma igen och skulle göra vad som helst för att få spendera ännu en natt på hotellrummet!

Kommentarer
Postat av: mallan

hejsan pernilla!
kul att jag hittade till din blogg:D
läget med dig?
kram malin

2007-03-09 @ 11:33:51
URL: http://malinminelli.blogg.se
Postat av: Anonym

ja, jag trivs jätte bra. mycket att stå i hela tiden :)

jobbar dagar, pluggar kvällar/ef. utbildningne är ju klar i mitten av maj så det är inte långt kvar..känns sorligt.

hur trivs du in sthlm?
allt bra annars?

kramkram

2007-03-13 @ 15:34:02
URL: http://malinminelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0